Ostatnie aktualności

Microsoft wprowadza nową polityką serwisową

16 lutego 2016

W 2016 roku nastąpi zmiana polityki serwisowej firmy Microsoft w zakresie obsługi smartfonów i telefonów tej marki.

Naprawy gwarancyjne dla całego rynku europejskiego będą wykonywane w Europejskim Centrum Serwisowym iQor Węgry. Dostarczanie urządzeń do napraw do Europejskiego Centrum Serwisowego będzie odbywało się za pośrednictwem tzw. Consolidation Hub. Tę rolę obejmą serwisy centralne dotychczas obsługujące Microsoft na polskim rynku – m.in. Regenersis (Warsaw).

Oznacza to, że Regenersis będzie odpowiedzialny za odbiór urządzeń skierowanych do naprawy gwarancyjnej od Operatorów, sklepów oraz Klientów indywidualnych i przekazywanie ich do naprawy bezpośrednio do iQor Węgry. Przejście na nowy sposób obsługi będzie prowadzone stopniowo --- pierwsze urządzenia już trafiły do napraw do iQor Węgry. Zgodnie z planem cały wolumen napraw gwarancyjnych będzie skierowany do Europejskiego Centrum Serwisowego do końca Marca 2016.  W Regenersis nadal będzie można realizować naprawy pozagwarancyjne.

Jednocześnie autoryzację na wykonywanie napraw gwarancyjnych ma ciągle 8 punktów Microsoft Authorised Device Care rozmieszczonych w największych miastach Polski. Punkty te świadczą obsługę głównie dla Klientów indywidualnych oraz dla Klientów Punktów Sprzedaży.

Wprowadzenie nowej polityki serwisowej firmy Microsoft związane jest z potrzebą optymalizacji sieci serwisowej i dopasowania jej struktury do obecnych potrzeb Producenta.